x (Kapat)

Haziran Ayı Kurs ve Seminer Planlarımız


AYLIK KURS PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

AYLIK SEMİNER PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

 

AYLIK UZAKTAN EĞİTİM KURS PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

AYLIK UZAKTAN EĞİTİM SEMİNER PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

 

 

Faaliyetlerimizi Sosyal Medya Üzerinden de Takip Edebilirsiniz.

 


MARKA YÖNETİMİ

Seminer Amacı

Amaç

Firmaların karlı bir büyüme ve rekabet avantajı yaratabilmesi için markalaşmaları yolunda marka ve marka yönetimine ilişkin temel kavramları paylaşmak, markalaşmanın önemini göstermek, marka yönetimi bakış açısını geliştirmelerini sağlamak, marka yaratmaları için firmaları cesaretlendirmek

 

Seminer İçeriği

İçerik

  • Marka
    • Marka nedir?
    • Marka ve ürün arasındaki fark nedir?
    • Marka neden önemlidir?
    • Her şey markalanabilir mi?
  • Marka Yaratma (İnşa) Süreci
    • Neden marka yaratalım?
    • Güçlü marka nedir?
    • Stratejik Marka Yönetim Süreci
    • Marka yaratma (inşa) süreci
    • Marka konumlandırma
    • Marka bileşenleri
    • Marka kimliği
    • Markalama stratejileri
  • Marka Yaratma Sürecinde İletişim
  • Marka Performansının Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi
  • Marka Yönetimi

 

Katılımcı Profili

Katılımcı Profili

  • Markalaşarak işlerinde karlı bir büyüme ve rekabet avantajı yaratmayı hedefleyen küçük ve orta ölçekli işletme çalışanları, girişimciler
  • Kariyerini pazarlama ve marka yönetimi alanında yapmak isteyen üniversite öğrencileri, yeni mezunlar

 

SEMİNER EĞİTİMCİLERİ