MARKA YÖNETİMİ
Seminer Amacı
Amaç
Firmaların karlı bir büyüme ve rekabet avantajı yaratabilmesi için markalaşmaları yolunda marka ve marka yönetimine ilişkin temel kavramları paylaşmak, markalaşmanın önemini göstermek, marka yönetimi bakış açısını geliştirmelerini sağlamak, marka yaratmaları için firmaları cesaretlendirmek
Seminer İçeriği
İçerik
-
Marka
-
Marka nedir?
-
Marka ve ürün arasındaki fark nedir?
-
Marka neden önemlidir?
-
Her şey markalanabilir mi?
-
Marka Yaratma (İnşa) Süreci
-
Neden marka yaratalım?
-
Güçlü marka nedir?
-
Stratejik Marka Yönetim Süreci
-
Marka yaratma (inşa) süreci
-
Marka konumlandırma
-
Marka bileşenleri
-
Marka kimliği
-
Markalama stratejileri
-
Marka Yaratma Sürecinde İletişim
-
Marka Performansının Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi
-
Marka Yönetimi
Katılımcı Profili
Katılımcı Profili
-
Markalaşarak işlerinde karlı bir büyüme ve rekabet avantajı yaratmayı hedefleyen küçük ve orta ölçekli işletme çalışanları, girişimciler
-
Kariyerini pazarlama ve marka yönetimi alanında yapmak isteyen üniversite öğrencileri, yeni mezunlar
SEMİNER EĞİTİMCİLERİ