TARİH
|
SAATLER
|
SÜRE
|
İŞLENECEK KONULAR
|
KURS EĞİTİMCİSİ
|
AÇIKLAMALAR
|
|
|
2
|
1.BÖLÜM: ECLİPSE IDE C/C++ KURULUMU
1.1. Eclipse C/C++ IDE programınının kurulumu
1.2. Dev C++ programının kurulumu
1.3. Eclipse IDE menülerinin tanıtılması
|
|
|
|
|
2
|
1.4. Eclipse C/C++ yazılım geliştirme ortamının panelleri
|
|
|
|
|
2
|
1.5. Eclipse C/C++ ile yeni bir C++ uygulaması oluşturma
1.6. Eclipse C/C++ ile örnek C++ uygulamasını açma
|
|
|
|
|
2
|
1.7. Eclipse C/C++ ile C++ kodlarının derlenmesi ve çalıştırılması
|
|
|
|
|
2
|
2.BÖLÜM: ALGORİTMA VE AKIŞ DİYAGRAMLARI
2.1. Problem çözme süreci
2.2. Algoritma
2.3. Algoritmada olması gereken özellikler
2.4. Yazılım geliştirme süreci
|
|
|
|
|
2
|
2.5. Problemin belirlenmesi
2.6. Problemin analizi
2.7. Çözüm algoritması
2.8. Program Geliştirme Aşamaları
|
|
|
|
|
2
|
2.9. Algoritma
|
|
|
|
|
2
|
2.10. Akış şeması ve akış diyagramı
|
|
|
|
|
2
|
2.11. /*……*/ ve // …. ifadeleri
2.12. #include <iostream> kütüphanesi kullanımı
|
|
|
|
|
2
|
2.13. int main {} fonksiyonu kullanımı
2.14. Cout iafedesi kullanımı
|
|
|
|
|
2
|
2.15. Cin ifadesi kullanımı
2.16. Return 0 iafdesi kullanımı
|
|
|
|
|
2
|
2.17. Using namespace std ifadesi kullanımı
2.18. System(“PAUSE”) iafdesi kullanımı
|
|
|
|
|
2
|
3.BÖLÜM: C++ KULLANIMI
3.1. Değişkenler
3.2. Değişken isimlendirme kuralları
3.3. Değişken Türleri
3.4. Sabitler
|
|
|
|
|
2
|
3.5. Operatorler
3.6. Atama operatörü (=)
3.7. Aritmetik operatörler
3.8. İşlem operatörleri
3.9. Mod operatörü (%)
3.10. Tip dönüşümü
|
|
|
|
|
2
|
3.11. Artırma (++) ve azaltma (--) operatörleri
3.12. Karşılatırma operatörleri
3.13. Mantıksal Operatörler
3.14. Özel amaçlı ternary operatörü (?:)
|
|
|
|
|
2
|
3.15. if yapısı
3.16. if else yapısı
3.17. Else if yapısı
3.18. Switch-Case yapısı
|
|
|
|
|
2
|
3.19. While döngüsü
3.20. Do while döngüsü
3.21. For döngüsü
3.22. Break ve continue ifadeleri kullanımı
|
|
|
|
|
2
|
3.23. Tek boyutlu diziler
3.24. C++’dizi tanımlaması
3.25. Çok boyutlu diziler
3.26. Karakter dizileri
|
|
|
|
|
2
|
3.27. Fonksiyonların tanımlanması
3.28. Fonksiyon prototipleri
3.29. Fonksiyonların çağırılması
3.30. Fonksiyonların değer döndürmesi
|
|
|
|
|
2
|
3.31. Fonksiyonlara parametre aktarma
3.32. Yinelemeli (Recursive) fonksiyonlar
3.33. Karekter ve dizgi işleme fonksiyonları
3.34. Matematik ve Tarih fonksiyonları
|
|
|
|
|
2
|
4.BÖLÜM: C++ İLE NESNE TABANLI PROGRAMLAMA
4.1. Nesneye yönelik programlama
4.2. Nesne kavramı
|
|
|
|
|
2
|
4.3. Sınıflara Giriş
4.4. Sınıf,üye ve nesneleri
|
|
|
|
|
2
|
4.5. Sınıf bildirimi
4.6. Const nesneleri ve const fonksiyonlar
|
|
|
|
|
2
|
4.7. Nesne dizileri
4.8. Nesne göstericileri ve this göstericisi
|
|
|
|
|
2
|
4.9. Fonksiyonların aşırı yüklenmesi
4.10. Varsayılan fonksiyonların aşırı yüklenmesi
|
|
|
|
|
2
|
4.11. Kapsulleme
|
|
|
|
|
2
|
4.12. Kalıtım
4.13. Temel sınıf ve türetilmiş sınıf tanımlama (public,private,protected)
|
|
|
|
|
2
|
4.14. Türetilmiş sınıfta temel sınıf üyelerinin yeniden tanımlanması
4.15. Kalıtımda yapıcı ve yıkıcı fonksiyonlar
|
|
|
|
|
2
|
4.16. Çoklu kalıtım
4.17. Kalıtımda sanal sınıflar
|
|
|
|
|
2
|
4.18. Sanal yıkıcı fonksiyonlar
4.19. Soyut sınıflar ve saf sanal fonksiyonlar
|
|
|
|
|
2
|
4.20. C++ ile proje yapımı
|
|
|
|
|
2
|
4.21. C++ ile proje yapımı
|
|
|